Soffan tog mig typ bakifrån ikväll, nu blir det dunet!! ;)

Hej!!!

Nu ligger jag här :D och mår inte alls illa!



Fast på kvällen och i sken av värmeljus och en gosig filt! Livet leker såhär på kvällen då lugnet lagt sig.
Gode skönt att slösurfa och inte göra några knop alls.

Jag tänker ladda upp några bilder för er som vill se, första bilden är på Barnen (Kevin vägrade vara med) innan Liams premiärtur i på cykeln. Detta är valborgs och vi är på väg ut på utflykt packade med bullar, korv och festis :D



Här är Kevin på valborgs, tjuvfotad av pappan i huset ;))




Jag o Linda valborgs ;)





Här kommer en bild från början på april då Jens var ute och grillade, Premiär! :D





Lite nyplanterat blomster........kuddar o lykta, allt går i samma lilafärg men inte enligt kameran dock ;)








Detta är vid lunch 1maj då vi grillade upp lite rester.....







Snygg boysen! ♥


Ok, detta får räcka för ikväll. Ni alla ska däremot veta att det kommer fler bilder, shit vad längesedan jag gick igenom mina bilder :)

Jag avslutar med en bild som jag lovat, då vi gjorde om lite. Jag kan bara säga att jag längtar till den dagen vi köper nytt golv, detta e förfärligt dock mkt slitstarkt och lättstädat som på dagis ungefär ;) Ps. Listerna runt fönster o dörrar väntar på att bli vita ;) Och vi väntar på en lamellgardin.....







Nåja nu avslutar jag för ikväll ;) Soffan tog mig typ bakifrån ikväll, nu blir det dunet!! ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0