Kylig men krispig frisk morgon!

Idag känns det bättre, mycket för att Liam fått gå på dagis idag så jag får vila lite. Det låter kanske elakt men de senaste dagarna då han vart krasslig har han vart hyperaktiv och klättrat på väggarna. Inatt somnade han 22.30 och vaknade upp lika hyperaktiv 03.00. Då var jag gråtfärdig, efter att ha vela vlla hela dagen utan att ha fått det så var ingen gladare än mig då kvällen kom, besvikelsen och hopplösheten blev enorm!
 
Nu är iaf den lille go biten och härjar på dagis ;) Jag ska pressa lite apelsiner och vitaminpreppa mig på alla sätt och vis. En varm dusch och vila! Raggsockorna på!!
 
Min bil är i särklass bäst, den valde att starta trots att den stått oinkopplad inatt i -20 grader. Det är precis en sådan bil jag behöver.
Jag behöver sånt som inte krånglar och bråkas.
 
När jag fått vila och kurera mig lite måste jag snöra igång en tvätt, återigen dags att förbereda inför barnens "pappavecka"  Nu är det sorligt nog bara två nätter kvar innan de åker igen.
Känns trist att denna vecka slukats upp och slösats bort av en massa sjukdomar.
 
Nä ni, nu ska jag göra slag i saken och vila!
 
Måste bara säga att det värmer mig då jag tittar på statistiken och ser att ni är så pass många som kikar in, är ni samma gammla trogna läsare eller har ni bytts ut mot ny?. Skulle vara intressant att veta ;) ni får hemskt gärna lämmna ett tass avtryck i kommentarsfältet, ni får naturligtvis vara anonym också.
Lämmna gärna en kommentar om varför ni besöker min blogg, om det är något speciellt ämne ni vill att jag ska skriva om eller en fråga att ta upp. Det skulle sporra mig lite så kom igen ;))
 
Kram på er och ha en bra dag!
/Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0