.......

.
I kväll har jag tvättat och tvättat, skottat, plockat och slinga Millas hår,kört båt i en badbalja och jagat krokodiler bakom soffan, jag har burit ut bajsblöjor, lagat middag, skottat igen, förhört barnen i läxa, hämtat, fixat och ringt en massa telefonsamtal. Tro det eller ej men jag har även hunnit duscha och tvätta upp hela soffan som är ett projekt av sitt dryga slag! Nu sitter jag ned en stund innan jag ska krypa ned, längtar att krypa ned.
 
I morgon ska jag packa barnens saker...igen! Men nu känner jag att det är dags att byta till en förälder med uppladdade batterier för mina är slut, kaputt och som bortblåsta. Jag kan aldrig sluta skatta mig lycklig för att barnen har en superpappa som verkligen är delaktig och bryr sig om ,lider verkligen med dem som inte har det :( Antingen hade jag tur eller så hade jag förstånd att välja en bra far till mina barn! Jag tror stenhårt på det andra påståendet!
 
Nu då de åker ska jag ladda mina batterier genom att skämma bort mig med annat gott sällskap, god mat, bra musik och goa vänner! :) Jag är en lyckligt förunnad människa, det kan jag inte förneka! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0