Frågetecken runt Luciakvällen...

I dag kom Ganstergänget hem, lite tidigare än planerat också då Milla skadat sig på skolan, detta visade sig dock gå över mkt snabbt efter att jag hämtat henne på skolan. Tror att den unga damen var mer mammasjuk än skadad om jag ska vara ärlig. Vi fick oss lite egentid och det var mys.
Det blev endel luciafiranden igår, bla. ett rejält ett på kvällen för mamman och lite andra :) Det blev ett sjuhelvittans sankta Linnea som resulterade att jag vaknade i panik i morse.
Var dock med om en obehaglig och underlig händelse som jag fortfarande inte hittat ngn förklaring till. Kan ni komma på ngn förklaring till detta får ni gärna dela med er av den.
 
I går fick jag skjuts hemifrån så jag lämnade jackan hemma, i jackan låg mitt bankomatkort, bil och husnycklar.
Senare på kvällen då sängen skrek mig hem så gick jag hem, kallt och jävligt utan jacka men det gick. Väl hemma träffar jag grannen ute och surrar en stund. Hon såg att jag bara kom i koftan dessutom. Jag börjar kolla i väskan o hittar inga nycklar, framför min oro över att ha tappat dem till min granne, sen kom jag på att jag hade dem i jackan och att jag förmodligen glömt låsa dörren då jag for.Gick och skulle öppna dörren som visar sig vara låst? Ok, tänkte jag, jag har tagit med mig nycklarna och tappat dem. Jag frös så inni H-vete och behövde in så jag plogade runt huset till min altandörr som jag lirkade upp och tog mig in genom. Det första som möter min blick är jackan som hänger under hatthyllan, jag går genast dit o kollar i fickorna och där finns bankomatkortet och nycklarna!? Har bara en nyckel!!! Hjälp mig att förklara detta!!Vem fan låste dörren??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0