Skål!

 
Jag vet inte hur mkt jag ska lita på min intuition men sen jag slog upp ögonen i morse har jag känt en känsla som bara blir mer och mer påtaglig. Denna känsla är ett brännande pirr i magen och redan nu vet jag att detta kommer att bli en hysterisk känsloladdad helg och då behöver det inte gälla mig utan hela jäkla piteå, det känns som att det kommer att svepa känslomässigt laddade stormvindar över vår lilla stad i helgen. Jag är så jäkla taggad, idag skippar jag "mellanläget" och siktar högt! Jag har redan hunnit fixa naglarna, plattan är efter trängsel med A- lagarna redan hemkört, klart och betalt tre minuter efter öppning.
 
Snart vankas vatten och tvål ;) Hade tänkt vila en stund men skippar det, har inte tid riktigt ;)
 
I dag/kväll hade jag tänkt göra mig riktigt snygg oxå!
 
Skål &Trevlig helg!
 
Pöss!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0