Det var den helgen, en bra helg!

Ja vad annat ska man säga om denna helg än att den har varit rolig, mysig och allt det där. Den började med ett långt pass i en lastbil och nej det var inte jag som jobbade. Jag såg film, låg och mös, åt chips, drack cola och gjorde just inte så mycket mer än så. Sen har jag umgåtts en del med denna lastbilchaffis som är en dominant jäkel, en såndär som lägger benet över mitt då man ligger i soffan! ;) Jag har hunnit dricka lite bärs och bli salongsberusad *harkel* umgåtts med trevliga prickar, sett snyft filmer som man inte kunde gråta till för att ngn  kläckte kommentarer hela tiden vilket resulterade i att jag skrattade hysteriskt vid de tillfällen jag skulle gråta! Nåja det e bra att skratta! :) Jag har haft skoj i helgen och fått överdoser av hur väl man egentligen kan må! Jag e glad över så mycket nu, en av dem e glassen som väntar på mig i frysen....trevlig kväll!!
 
/Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0