Ibland...

Vissa dagar är bättre än andra och vissa dagar pissar på en. Idag är jag sjöblöt av dagens piss vill jag lova. Är en ganska positiv människa i övrigt men då allt går fel har jag svårt att hålla modet uppe, kanske är toleransnivån under det vanliga då man är sjuk men efter denna dag undrar jag ärligt hur mycket man ska måsta tåla. Det är ingen som gjort mig något ont utan tillfälligheter som gått emot mig hela tiden, som tur är har jag hjälpsamma vänner :)
Nu då jag sitter här och går igenom dagens alla händelser  känns de bara mer och mer overkliga, så pass att man undrar om det är livets ironiska sätt att härda en? Konstaterar att jag måste vara en rätt rejält härdad människa då jag måste börja härdas med dessa underliga händelser. Ville skriva ned dem alla men helt ärligt orkar jag inte det. Jag är febermossig i skallen, brinner av en ljuv längtan till sängen (bara den 2 åriga vilden sluter sina två blå ngn gång),fryser as hell och är för irriterad för att sammanfatta allt i ett begripligt sammanhang, viket faktiskt inte går för det finns inget begripligt i det hela, kan dock sammanfatta det som en riktig pissdag och jag ser med glädje framemot morgondagen och hoppas på lite mer flyt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0