Alla Hjärtans Dag!

Måste erkänna att jag tycker att alla <3 dag är en väldig komplicerad dag. Jag har tidigare hållt med om att det är ett jäkla jippo som blir påkostat och skapar press,stress och ångest för allt man vill och inte hinner/kan göra för att visa sin kärlek till dem man älskar och bryr sig om just på en endaste dag!De jag älskar ägnar jag gärna ett helt liv på att varje dag visa dem min kärlek.
 
Nu har jag ändrat uppfattning, nu tycker jag att vi ska införa alla <3 dag alla dagar om året, så mycket kärlek som jag sett på facebook idag ;)) skulle jag vilja se varje dag! Hela våran värld som vi lever i törstar och suktar efter kärlek, enligt min mening kräver den mer kärlek! Mer hjärtan för fan! <3 <3 <3 <3 <3......
 
Jag hade alla planer på att åka till mina barn i helgen med lite <3 godis men nej, de kommer ist få pengar som de ska få skänka till rädda barnen eller nått annat vettigt. Det är många som vinner på det tänker jag. Jag som mamma slipper tuta i dem massa socker, de får känna att de gör en skillnad, och pengarna kommer gå till välgörande ändamål där säker ngn uppskattar det. Slutsatsen blir en annan variant av att visa kärlek, det blir en kedjereaktionskärlek där alla "vinner" i slutändan! Det ska inte bara handla om presenter eller dyra saker, oftast kan dessa känslor (kärlek) inte köpas för pengar.;) Det är känslan över att ha gjort nått gott för någon annan som är den sanna kärleken. Glöm inte det mina vänner!
 
Å till mina vänner, släkt och familj! Jag ÄLSKAR er! Ni är mitt allt...alla årets dagar <3
:)
Pöss på er!!
/Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0