Måndag

I dag har jag spenderat min dag i bilen så gott som hela dagen, jag har även fyllt på kylarvätskan i den så att jag nu kan köra varmt igen. Det är underligt att på sista tiden har jag fått inse att man inte bara kan köra bilar man måste älska dem lite oxå, ge dem lite lööve! Jag har köpt en liten akvarieskål till min fisk, en fisk jag inte har ännu och som jag inte vet säkert att jag ska köpa men den eventuella fisken Nemo har både ett hust och ett namn om han nu kommer att flytta hit.
Jag har vart över hos Jens och träffat barnen idag, riktigt kul! Det är skönt att det kan fungera så tkr jag och framförallt våra barn! Nu är jag hemma och tvär landar en sväng, blir nog en promme över till Linda på en stund,
Sikket riktigt pissväder det varit idag, att stå och platta håret före jag gick ut var bortkastad tid av mitt liv då jag bara hann ut innan jag förvandlades till Karin Mannerstål! Framförallt all denna snörök som var värst i förmiddags,visste jag inte att jag var nykter hade jag kunnat tro att jag kört rakt in i fylledimman, fy bubblor vad jobbigt det var! Jag måste röja lite här ser jag, fantastiskt vad en vuxen människa kan hinna dra fram, jag fattar inte hur jag gör alltså. Jag är ett evigt mysterium i mångt och mycket. Så sant som sagt.
Puss på er!
 
.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0