Natti natti!!!

Då man lägger sig ned på kvällen med en känsla av lycka över vem man är, vad man har och en längtan efter mål man vill uppfylla då kan jag garantera att man sover gott! :) Visst finns bekymmer och sprickor i allas liv och så även i mitt, men då de överst skrivna överväger allt det så finns inga hinder att ta tag i det som kan vara jobbigt!
Jag befinner mig just nu i ett lyckorus och av denna känsla kommer så mycket lust och längtan att forma livet så att det fortsätter ge mig denna känsla, jag får kraft att forma mitt liv så som jag vill att det ska vara!
Jag har genom ett "nytt" tänkande faktiskt blivit lyckligare!
 
 
Pöss å gonatt!!
/Linnea.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0