Uppdatering!

Ja så missade ni hela vår helg då ja, tänkte dock uppdatera lite kort om vad vi gjorde! Fredag natt jobbade jag så jag sov rätt länge under lördag. Då jag vaknade hade alla barnen planer på att sova borta (konstigt hur det smittar sig det där).
Milla åkte till kusin Nelli och resterande av familjen Fors. Filippa åkte till hennes bästaste kusin Allis och Kevin drog till Edde för lan och grabbkväll. Så här var vi i princip helt barnlediga, kul att bara vara med Liam. Vi tog en cykeltur (hade mkt skoj) köpte godis å mös.

Söndagen kom och med besked, lugnet var över och "ordningen" återställd.

Glömde säga att Jens fick nytt jobb i fredags på SCA :) så han inledde veckan med att börja ett nytt arbete, veckan som kommer att bli en kort vecka och som kommer att avslutas med ett 2-års kalas :)

Såg just att min kusins gubbe lagt ut en ny låt ;) Som vi längtat att höra denna igen, helt underbart bra!!! :D
Klicka på länken hittar ni låten.

http://onstage.metro.se/artist/michelmichel

Nu ska ni få se varför jag e så mån att ta ego bilder, äpplet faller inte långt hihihi ;)




När hon ser detta, min mamma. Då kommer hon handlöst att dräpa mig, jag tvingade henne att spexa och lovade dyrt och heligt att inte publicera henne här....Mohahahaha!!


Nåja, idag har Liam öppnat blöjan full av bajs under sin em vila. Tyvärr var innehållet allt för intressant för att ens komma på tanken att signalera "jag e vaken", "jag har bajsat" nädå, lillen hade bajs över hela sig, under nappen (runt munnen), händer,fötter,ben,hela sängen och allt i sängen samt tapeten runt sängen....hmmm, tänk att man aldrig kan vänja sig vid bajs?

Såhär såg han ut, jag duschade med kläderna på till slut, skrubbade o skrubbade...




Med känslan att åka dit för att ha publicerat stötande information så undvek jag att ta bilder från brottsplatsen, hoppas ni förstår varför!
Och, jo! Allt brunt ni ser ÄR bajs, lite mer än vad som egentligen syns på bilderna.

I morgon ska min lilla "skitunge" :) på dagge medan de andra ungarna är på skolan, då ska jag ut och jogga på kärringfläsket ett tag, sedan blir det lunch hos A-C ;)

Ha det gott!!




Kommentarer
Ann-Christine Forsberg

Känner igen de där med att duscha en bajsunge ;) Händer alldeles för ofta så nu mera så får han allt ha kallingar över...Men ibland lyckas han lirka av sig även dom.... Vi ses imorrn ;)

2012-05-15 @ 22:13:24
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0