Tandvärk...Igen!

Nu ska jag preppa mig med värktabletter i väntan på en tid hos en privat tandläkare. Nu ger jag kängan till folktandvården som helt saknar vett och etikett!! Min tid hos dem är helt klart över.

Gubben e på väg hem med massa värkisar, då allt här hemma var slut. Jag har en diflofenack supp till natten om det inte skulle ge med sig. Skönt att veta att det finns.

Tänk vad mycket onödigt lidande man sluppit om man inte vore så förfärligt rädd tandläkaren.
Min rädla skyller jag på en mkt ohuman gammal gubbe i tandläkarrock, för mer än så kan han knappast haft med yrket att göra. Han skrämde mig rejält för livet, var gång jag har ont i en tand sänder jag elaka tandvärksmärtor till honom.
Det hjälper lite mot värken att vara lite arg, iaf för stunden.


Ps. I kväll har Filippa fotbollsträning! :)) Millas match igår mot rosvik slutade oavgjort.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0