Min present!

Har fått en cykel av mamma, pappa o lillebror Anton i present, jag fick den i förskott då jag behövde en under valborg :D
Fin va! Den är hur härlig somhelst att cykla med och cykla är precis vad vi gör. I går hängde Milla,Kevin och "gänget" på rampen vid ok. Filippa var själv och uttråkad och ville att jag och Jens skulle följa henne och cykla vilket vi gjorde. Vi cyklade förbi rampen och möttes av detta :)
cool brud va! Lilla Milla börjar även hon bli stor.
Kevin åker sparkcykel och hoppar och trixar med sina vänner i rampen, tydligen väldigt poppis.
Efter att ha blivit pinsamma föräldrar som dyker upp utan förvarning samt blivit av med lite pengar till "behövande" barn så cyklade vi ned till kyrkogården och strosade runt, Jens knäppte en hel del fina bilder här är några av dem...
..
Vackert på ett sorgligt sätt.
Vi hade en rolig pratstund på cykeln jag och Liam igår, han e aldrig tyst då vi cyklar.
Liam säger , mamma!
-ja vad är det Liam,frågade jag
-mamma å Liam, mamma cyklar.
-jo svarade jag och Liam åker.
-liam å mamma cyklar, sa Liam.
Sedan tittar han bak på Jens och Filippa och säger, å där  pappa å iilippa cykla!
Det var ett av många små samtal ;) under färden :))
Förutom att det blev en tidig morgon och fotbollsträning i bergsviken för Milla o Jens så har dagen annars vart väldigt lugn, nu ska vi slå på pippi långstrumpa och frossa i filmer och avsnitt, sen blir det att snöra ihop en kebabtallrik och fortsätta slöa. I dag kan man sitta inne med gott samvete, hade helst såklart haft sol och kunna pyssla på här ute!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0