Lite gott o blandat!

Ja se där det blev inga bilder igår, jag fick ett städil som höll i sig hela kvällen, i kväll då pim pim lagt sig ska jag ta Kevins rum sen är vårstädningen klar förutom fönstren men de tar jag då det torkat upp och börjat grönska, ingen ide före det.

Mina ögon håller på att klia sönder sig och faktumet att köpa lös lite allergi tabletter till mig med står klart! Detta har kommit på senare dar och blir värre år för år. Denna sommar har jag dock inte tänkt gå omkring med röda variga ögon som man vill klia sönder.

I dag har jag varit på tippen och fått en massa andra saker gjorda, är än så länge väldigt nöjd över dagen och känner mig betydligt piggare än igår (tack och lov). Kanske, kanske detta får bli en frisk helg, man kan ju hålla en tumme.

På Måndag börjar jag på allvar min resa mot fyrtiostrecket, då blir jag trettioett och kan kalla mig tant!! Det är ungefär nu det börjar bli trist att fylla år.
Shit, tyckte nyss jag fyllde tjugo! Vad hände liksom?
Å tänk min dator fyller ett, den ska få en riktig rengörning och två tangenter fastsatta i födelsedagspresent, kanske en söt liten väska att ligga i också inför sommarens små utflykter o semestrar.

I går hade vi extremt tjuriga barn som bråkade hejvilt under middagen. Jag tvärsade att vi skulle skicka dem på uppfostringsanstalt men de köpte inte alls vad jag sa men då Jens (på skoj) föreslog sommarkollo för dem under semestern :) då blev det annat liv i källan!!! Alla började gråta hysteriskt och lugnade knappt ned sig fastän han direkt avslöjade sin "elaka" bluff......

Det var naturligtvis ett skämt, men ni föräldrar, hur nice hade det inte varit att ha ungarna på sommarkollo större delen av sin semester hihihihi!!! ;)

Ps, det haglar snöbollar i piteå! Det ni!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0