Förkylning med stort F

Blä och huvva vad vi krasslar oss fram här, mest jag o plippan dock! Bihålorna är igentäppta, huvudet spränger och vi mår illa av allt päckelslem som stimulerar kräkreflexerna till sin yttersta gräns.
Dock detta ska jag städa alla sovrum idag och knoga på med tvätten, Jens ska på utvecklings samtal med Millsan nu efter maten. I kväll då barnen sover och lugnet infinner sig funderade jag på att lägga upp lite bilder.

Vad gör ni en dag som denna onsdag, har ni ngt bra tips mot igensvullna bihålor eller vill ni rent utav byta med mig så tveka inte att höra av er till mig ;)


Kommentarer
Johanna

Ring till din vårdcentral o be dom skriva ut Rinexin,världens bästa! Slemhinneavsvällande och funkar (på mig iallafall) hur bra som helst! Har aldrig varit nåt problem för mig att bara få det utskrivet när jag ringt och förklarat hur jag har det, har inte behövt fara på något läkarbesök :- )

2012-05-02 @ 19:35:11
URL: http://johannavidgrens.blogg.se/
Ann-Christine Forsberg

Jag har samma =/ igentäppt och hals ont..Orken är väldigt långt borta nu. Jag ska sätta mig med ett ansikts ångbad med vademecium... Det brukar sitta fint.

2012-05-03 @ 12:08:44
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0