Elendes, elende.............

Jaha, se på fan att dagens problem inte var till ända. Nu har man lyckats torktummla en ny tändare i ca 60 minuter. Men man måste se ljust på allt! Kolla här 1. Det fanns ingen akuttid för mig hos tandläkaren så jag sparar fortfarande pengar. 2. Febern hade kunnat vara magsjuka. 3. Mensen är ett bevis på att vi inte ska bli 5-barnsföräldrar så den ger jag en extra tumme upp för. 4. Tändaren exploderade inte, faktum är att INGENTING hände! Egentligen är jag lyckligt förunnad!



Kommentarer
Ann-Christine Forsberg

Mensen ;) ? Det hade ja med båda pojkarna i 2 och 3 månader efter fast ja hade dom i magen ;) så vem säger att du inte ska ha hihihihihi retas



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0