Dagen so far!

I dag har vi varit på barnmott. med Liam och vi kör på som vanligt med medicinerna, det var ett givande möte med en mkt bra läkare, vi var väldigt nöjda då vi gick därifrån.
Annars har vi inte gjort något speciellt, jag har fått två nätters jobb nu torsdag och fredag. Det är verkligen så mkt bättre att jobba natt, det klirrar bra i kassan. Snart får jag mitt schema för sommaren så att jag kan planera fritids och dagis.
På nio dagar fyller vår älskade Liam två år :) Tänk så fort tiden går, och vilken underbar utveckling ett barn gör på ynka två år.
Man blir lite nostalgisk.

Filippa kom hem och var superglad, hon har hittat en klasskompis som bor väldigt nära oss som hon nu är med. Kul för henne!
Nu finns inget annat att göra än att påbörja middagen men jag tänker återkomma med ett inlägg till lite senare idag!
Ha det bra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0