Bilder på det goda i livet.

Här kommer en bild av Millas handskrivna hälsning till mig :) Hälsningen var från hon och Filippa.



Jag behöver väl inte ens nämna att detta ska ramas in och pryda min vägg, detta ska ge mig ett leende var dag resten av mitt liv ;)

I dag har vi ätit bara gott, till lunch gjorde jag en sallad till mig och Jens. Italiensk bland sallad med bla färsk annanas, melon och gorgonzola! SMARR!!!




Jag och Jens tog en senare middag för oss själva, vilket resulterade i mina sushis ;)






Med soja, wasabi o ingerfära blev ju allt perfekt! :D

Barnen fick detta till mellis, inte heller helt fel ;) En tallrik med färsk frukt.



Här kommer en bild på min mysdress jag fick i present som Milla ville att jag skulle lägga ut :) Älskar myskläder och älskar turkost, alltså helnöjd!!! :)



Detta kort tog jag i bilen på en parkering i stan då jag var 110% rastlös!



Såja, då får det räcka för ikväll!! Mys o Må!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0