Och där kom startskottet!!!

Jag har hållt på med början på en design i flera veckor nu och har skyllt min frånvaro pga detta. Designen bajsade ned sig själv då jag inte alls har tid för något sådant, sedan blev det en perfekt anledning att ta ledigt från bloggen då jag själv led av en i sin bemärkelse mycket "torr" bloggtorka. Vad jag nu är medveten om är att jag bara samlat på mig intryck och känslor som ska bli nya inlägg. I kväll fick jag ett sådant skrivarsug att jag våldför mig på tangenterna (därav ev stavfel)...kom just på hur mkt jag har att skriva om, men framförallt hur mkt jag skrivit för lite om. Efter ett raderat inlägg som innehöll "lite av varje" har jag nu valt att gå djupare in på varje "lite av varje" och kommer att göra inlägg om det där "lilla"

I dag ska jag bara skriva att jag är tillbaka och hoppas att ni med nyfikenhet hittar in här då och då, jag älskar då jag ser min statistik öka! Varför frågade jag mig själv, jo för att det finns lyssnare oavsett vad de gillar i min text så tycker de att dem e intressanta nog för ett besök per dag. Att det finns så pass många därute som faktiskt vill veta vad jag tycker, känner eller till 110% städar :D...............omän ni tycker som jag, motsatsen, skrattar åt min dumhet eller begrundar min smarthet, rättar mina stavfel eller flyter med...så vill jag ändå bara säga..
I love you all....♥  för att ni tog er tiden ;)


Måste också bara berätta att jag så smått börjat om att jobba som uska och har jobb i sommar ;) lovelyy!!!♥ Förmodligen kommer ni slippa mitt extrema tjat om städning/matlagning, och kan ersätta det till liggsår och insulinsprutor blandat med ett hemmaliv som gift (snart) 31års 4barnsmamma! Fyra barn har jag redan, då jag skrev snart, syftade jag på 31! Nåja, mer än liggsår ska jag nog kunna förmedla...;)

Åsså ett hjärta.

 

Jag hälsar er på nytt, välkommna!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0