OREO

Jag buzzar just nu en kampanj som innefattar oreos kakor! Detta är en mycket rolig buzzning för vem älskar inte kakor??
En buzzador provar olika varor och delar sedan ut smakprover eller tester i sin kampanj, som buzzador förmedlar du sedan dina egna och andras åsikter angående varan till buzzador som i sin tur informerar leverantören som då kan utforma och utveckla sin vara efter oss ;)
Det är kul, enkelt och gratis att vara buzzador, vill du bli en av oss kan du gå in här www.buzzador.se


En mustig chokladkaka fylld av en krämig söt vaniljkräm.
Passar lika bra att doppa i kall mjölk, varm choklad, kaffe eller bara äta som den är.
Den passar bra i skafferiet, utflykterna, fikarummet, kalas eller bara som "godis" ;)



Mmmmm, jag själv ÄLSKAR dessa små sötsaker! Min familj älskar dem och de jag redan hunnit buzza dem för ÄLSKAR dem, stora som små....



Har du inte provat Oreos så snälla gör det, du kan inte annat än att just ÄLSKA dem ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0