Mina glasögon.

Sitter fortfarande i soffan och jobbar på / fixar till mitt "internet-cv" Som behövde lite finputsning :D

Jag kan inte stoppa under stolen att jag hunnit vräka i mig en påse polly Rocks och läst endel bloggar!
Jag har också hunnit få bättre glasögon, jag har trott att synen blivit sämre eftersom glasögonen inte fungerat (har inte varit flitig användare av dem, eftersom jag trott att mitt synfel varit obrtydligt) men ikväll tänkte jag att de skulle regöras. Ni ska förstå att jag nu fattar vilket jäkla synfel jag har och allt kan jag tacka YES diskmedel för samt min man som tjatar att jag ska ta på mig dem! Nästa gång jag ser bättre utan glasögon ska jag testa rengöra dem :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0