Mina barn, dem ÄR BÄST!! :)

Fick besök av Lindis på eftermiddagen, det blev i sin vanlighet en hel del surr ;)
Efter att hon begett sig till sitt så började jag med matlagningen. Köttfärs under frastäcke!
 
Maten blev god, Jens har pussat på mig hela em så jag antar det iaf;) Barnen ville helst inte framföra att de inte gillade vad som serverades, så de åt lite med lite beklagliga ögon. De tackade för maten och sa, det var gott men jag gillade den inte så mycket! Då blev jag PÅRIKTIGT rädd att de är alldeles för väluppfostrade, och gav dem lite smörgås ist...som en väluppfostrad mamma gör till sina barn som inte klagar på maten för min skull! ;)

Nu sitter jag själv i min underbart mjuka soffa, täcke kudde och cola zero men framförallt tv-kanaler och MIN DATOR som går i snabbhetens tecken, ellerhur Linda E???? :D I kväll sitter jag nog inte så länge...men garanterat ett tag till! *fliiiin*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0