Uppdaterat

Milla har uppdaterat hennes blogg där hon lägger ut recept på Ökenmackor och Rödbetsmuffins! Hennes blogg hitar ni i min länk på sidan eller här www.nennan.blogg.se/m

Jag sitter och softar i soffan med mina sessor, vi tittar på "pakten" äter lite karra och bara mår. Städat och tvättat, Pim Pim sover och lugnet är översvämmande!

I morgon står mkt på schemat, bla kaffe hos Linda (fast det vet hon inte än) samt ska träningen återupptas och kosten läggas om, nu ska jag ned mina sista kilon!!! Totalt 5kg ska väck, då e jag nere på 58kg vilket skulle kännas helt ok.

Nåja, i morgon börjar jag sätta mina nyårslöften i verk och ni som inte vet så finns det en hel del sådana men de får bli mer som en suprise då jag fixat dem ;)

Har ni några nyårslöften att dela med er av?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0