Tyck o Tänk Vecka!

Kom just på en superbra ide som passar min bloggtorka perfekt! Det finns många gånger man skulle vilja säga vad man tycker men kanske inte får tillfälle, man kanske bara vågar tänka det och aldrig framföra det. Nu ger jag er chansen till en veckas "tyck o tänk" Ni kommer att få en plats i min blogg där ni tycker och tänker varav detta publiceras. Ni får vara anonyma såklart, och inlägget undertecknas "anonym" om så önskas. Ni får givetvis underteckna med ert namn också eller påhittat, ja ni gör som ni vill bara ni tycker och tänker och gör det här!! :)

Jag kommer allt eftersom era inlägg kommer in att publicera dem under kategorin "Tyck och Tänk"
Detta kommer att ske under en veckas tid (till en början) så nästa onsdag avslutar jag denna gång, beroende på hur kul det blir kanske jag fortsätter.

Vill DU tycka och tänka? GÖR SÅ HÄR!

Välj kommentarer/kommentera under mitt senaste inlägg, fyll i kontaktupgifterna (publiceras ej) det är ej obligatoriska utan du kan vara helt anonym. Sedan klottrar du ned vad du har på hjärtat, vad som gör dig glad, arg,irriterad,lycklig,förbryllad...ja allt!!!

Glöm ej att ange om du vill vara anonym i slutet av ditt "inlägg"

Er sekritess kommer att på största vis och sätt att respekteras!!

Jag vet hur många som e in här så jag ber er söta, var inte blyga utan kör :D Inte ens jag behöver ju veta vilka ni är!!

Välkommen till min "Tyck och Tänk vecka" Hoppas ni är med♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0