Turdag!

I dag kom min älskade dator hem efter månader på verkstad, det har verkligen tagit tid men det gör tydligen det då man måste strida för sin rätt. Huvudsaken jag fick den (rätten alltså;) så var det värt väntan. Så nu är den hemma och verkar fungera korrekt, mitt ♥ !! I detta fall är det riktigt bra att vara envis som oxen själv men framförallt att man har en personlighet att inte ge upp och vika efter då man vet att man har rätt.

Men det är inte den enda goda nyheten för dagen, nu har vi dessutom fått bra bild och alla kanaler på tvn, det har vi heller inte haft sedan flytten hit. Men NU! :D
Liams dag på dagis har gått utmärkt!! Även det hör till dagens positiva händelser. I morgon blir hans sista dag som "inskolning" och till veckan börjar han på riktigt och jag kommer att ägna varje timma han är på dagis med att söka jobb! Taggad as hell!

I dag blir det räkmackor till middag, enkelt och gott!

Hörni!? Är ni rädd att kommentera? ;) Kom igen nu.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0