Trettondagsafton!

Det känns som att många ska ut ikväll, vad man däremot märker är en tydlig grupp människor som går ut. Antingen de som inga barn har eller de som har relativt stora barn som klarar sig själva.
Jag tror aldrig att vi varit ut en trettondagsafton sedan vi fick barn, kanske har prioriteringen inte varit så stor.

Ta mig inte fel ni med barn som går ut ikväll, det är ingen kritik mot er utan bara den uppfattning jag har fått då man ser vilka som går ut.

Vi är illamående och febriga men ska ändå försöka mysa till det ikväll. Det blir en sen middag (enklare variant av fondue) vi väljer att käka då Liam lagt sig så alla får lite sinnesro. Till efterrätt blir det Millas rödbetsmuffins (receptet på dem hittar ni på Millas blogg, länken till denna finns som sagt längst ned på min sida)



Ha en trevlig afton

/Fam Björklund.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0