Tisdag

Morgonen kunde väl ha börjat bättre! Det var ett mindre stresskaos här vill jag lova! Nåja barnen skjutsades i väg och kom på skola och dagis på klockslaget, men de kom ju fram. Filippa har varit hemma idag då hon har sträckt ljumskeln i en lek igår på skolan. Jag har varit tvungen att lyfta henne in och ur bilen mm så hon har riktigt ont.
Liam har haft en bra dagisdag och han verkar trivas som fisken i vattnet! Han gillar sina fröknar och barnen för att inte tala om alla roliga saker som finns där.

Det känns skönt i mammahjärtat.

Jag snörde i hop mini smörgåstårtor med räkor till mig och lippo, mummamums! Nästan så jag fick lite dåligt samvete mot resterande familjemedlemmar som fick livnära sig på fisk/micromat. Så kan det va.

Nu ska jag tvätta upp lite täcken och sängkläder, plocka lite, tända ljus och förbereda middagen. Det blir en lugn dag här hemma.
Önskar er en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0