Söndag!!

Det är otroligt hur mycket man hinner börja sakna sina barn på så kort tid. Men nu är de hemma allihop och i dag ska vi ha en riktig mysar dag bara vi. Först ska vi bara vänta hem pappan som for iväg för att hjälpa att bära upp nått på ett släp i svensbyn.
Men sen då han kommer blir det bara mys i lugn och ro.

Liam slog nyss sönder en tallrik i köket och flickorna skrek som hysteriskt, jag blev livrädd och trodde det värsta!! De kan låta de där två!! Liam för den delen, han hinner med det mesta under sina vakna timmar kan jag lova.

Hoppas min man e hemma snart så jag får ta min "morgondusch"

Hur är det med er, har ni haft en bra helg? Det har vi ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0