Måndag!

Eftersom att vi skulle vara på dagis kl 8.45 så blev det att vi flydde från morgonkaoset, detta betyder att de var kvar då vi kom hem. Jag har just matat Liam och lagt honom och jag skulle kavla upp armarna och ta tag i detta men tror jag tar en halvtimmes PN före, så orkar jag mer sedan ;)

Det gick bra för Liam även idag, det är full rulle på honom och fröknarna är övertygad om att det är "nyhetens behag" och jag kan inte låta bli att tycka lite synd om dem då jag vet hur fel de har.
;)

Nåja, i dag var han mer observant på vart jag höll hus än tidigare dagar vi varit där, jag är rätt säker på att lill slugingen börjar ana ugglor i mossen!

Ne, om jag ska hinna slappa 30 minuter i soffan e det bäst att jag gör det nu annars kommer jag inte hinna med det.

Hejsvejs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0