Lördag!

Ja vilken lördag det har varit än så länge, jag och Kevin har legat i soffan och tittat film hela dagen medan övriga delen av familjen varit på annat håll. Jag har inte ens planerat dagens middag. Kevin äter inte en smula inte ens isglass får jag i honom men han dricker som han ska och det är viktigast. Han har slutat spy men har hög feber:( I dag har jag ingen feber men fortfarande djuriskt ont och är väldans svullen över halva fäjset och halsen, man skulle kunna tro att jag lider av böldpest eller liknande.

I natt sover flickorna borta och jag är alone med grabbsen. Jens och Liam e på väg hem så detta med middag börjar kännas aktuellt att komma på. Tips?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0