Friday the 13th

Just denna dag brukar bli overkligt bra för mig. Kan detta bero på att man förväntar sig det värsta eller att man kämpar lite extra för att saker ska bli lite extra bra?
Vi har haft en underbar fredag tillsammans med familjen, god mat, roliga aktiviteter, städat hem och tända ljus, snälla barn och lindrig nattning ;) Sist men inte minst, bästmassage av mannen ♥ i soffan!!!

Jag ville egentligen bara säga att vi har det underbart och har haft en underbar dag, men jag (som alltid) gör en kort historia lång :)


En nära vän till mig skrev ett bra citat på fejjan i dag som jag vill dela med mig av, helt klart något att ha i åtanke ;)

"Du kan misslyckas många gånger men är inte misslyckad förrän du börjar skylla på andra"

Eller hur!? :D

Kram på er oc ha en fortsatt bra kväll/natt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0