Ett dagisbakslag!

I dag blev det bakslag på dagis och jag åkte därifrån med hjärtat utanpå kroppen, det var så fruktansvärt hemskt att jag nog tänkte gråta en skvätt, ja innombords grät jag i massor. Som tur var hade jag endel att försingra tankarna med här hemma, massor av viktiga telefonsamtal, massor med jobbansökningar och cvn att färdigställa. Då man söker online kan man inte alltid bifoga filer vilket är ett jäkla piss för då måste man fylla i och skriva in allt på nytt :/ tidskrävande om inte annat. Tiden flög iväg och jag fick åka och hämta en överlycklig kille som flög upp i min famn. Informerades att det hade tagit en stund innan han slutade gråta och att han även blivit biten i handen av ett annat barn, så idag var dagis ett enda stort BAKSLAG!!

Jag hoppas att han glömmer det till imorgon fast jag vet att den sannolikheten inte är så stor, än mer hoppas jag att alla bitsugna ungar hittar något annat att bita i än min Liam :( grrr!!

Nix, nu ska jag göra mig klar för snart ska jag och Milla upp på vårdcentralen.

I dag ska bästa paltkokerskan koka palt, jag alltså :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0