En riktig kräktuffing!!! ;)

Än så länge är det kräkfritt! :D Tror däremot att jag och Jens e på väg att falla dit :/ men det må så vara, vi är ju vuxna människor. Efter inatt har jag lärt mig att kontrollera mina kräkreflexer när ngn annan kräks, jag har också lärt mig att tömma spyhinkar :D ( blundande 2m från toastolen med ett enda chansningskast från hinken) Det är STORT!!! Så nu kan jag tömma både min egen och Jens hink (om det behövs) han slipper då tömma min iaf, vilket han gjort de senaste femton åren de gånger jag haft magsjuka! ♥

Efter denna natt är jag en riktig "tåling" Jag tål både bajs och spya! :D Och som jag sa till flickorna i natt, man ska inte vara rädd utan bara låta det det som gör ont komma ut, så att man kan spola ned det i toaletten och sedan börja må mycket bättre!

Nu en dusch, sov gott!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0