En liten "sådär-dag"

Jag börjar detta inlägg med en liten efterlysning det är nämligen så att jag behöver två par skridskor, ett par i stl. 37 samt ett par i stl 39 så om ni vet med er att ni har något par som ej används längre hör då av er till mig ;)

I dag är jag lite krasslig och har lite feber, inte alls mkt men tillräckligt för att vara totalt orkeslös.
Jag finner inte kraft i något i dag och ska passa på att vila med lillen då han vilar. Vi har så kallt hemma så jag håller på att bli knäpp, jag och Liam har suttit i soffan under filten och byggt lego (något han kan göra hur länge somhelst) pusslat och läst massvis av böcker. Nu fixar vi lunch till oss själva och pappan som kommer hem och käkar idag.

Sen blir det att vila en stund för att sedan ge pimpim ett bad och någon variant av manikyr av hans vildvuxna naglar (blir långa två dagar efter klippning) .

Annars blir det att ta det rätt lugnt så man piggnar till fort, jag har definitivt varken ork, tid eller lust att vara sjuk nu.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0