Äntligen fredag!!

I dag är båda mina killar hemma pga förkylning, ingen feber men ordentligt hängiga iaf. Badet får skjutas upp.
Nu är det äntligen fredag och idag ska det mysas till ordentligt!
I går skulle jag göra räkmackor men ides inte stå och göra en och en så det fick bli en stor med dubbla lager ist.
Denna!!


Ja den var supergod, tio poäng fick den av the family ♥
I dag blir det antingen kycklingnuggets och ris med sötsur sås eller hemmagjord pizza med parmaskinka, mozarellaost och ruccola sallad....återstår att se vad det blir.
Jag funderar på att åka förbi på kupan med lite kläder idag samt lägga ut en del till försäljning. Har tonvis av tjejkläder. Vet ni med er att ni behöver just tjejkläder för en billig peng så hör av er, finns i de flesta storlekar.


Nu ska jag fylla på min mugg med varmt kaffe och skiva upp lite päron till Pimpim ;) Vad ska ni göra idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0