"Äckel" Varning!

(bör ej läsas av känsliga läsare)


I går försökte jag pilla bort penicillintussen som de körde upp i "dragningshålet" i måndags. Efter många försök gav jag upp, så jag tänkte ringa och be dem plocka den idag eftersom den bara får sitta två dygn.
I gårkväll fick jag 38 i feber och det började "fjärta" ur min högra bihåla och i min högra näsborre. I morse hade det runnit var ur den högra näsborren hmmmm. Detta får mig givetvis att fundera om det där bihåletestet jag fick göra verkligen var korrekt, nu känns det inte så.
Nåja klockan 12 fick jag komma och jag hoppas innerligt att jag får lite bättre behandling denna gång, kanske att jag uppfyller kriterierna för att få penicillin i tablettform nu.

Vad som sedan händer om det skulle vara något med bihålan vettetusan!!

Jaja, ha en trevlig trettondagsafton mina vänner och bekanta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0