2012

Och Gott Nytt år på er!! ;)

För mig står år 2012 för en rad förändringar och utmaningar som ska antas, det står för det "nya".

I natt har jag sprungit skytteltrafik mellan flickornas rum med hinkar, papper och coca cola. Då fattar ni kanske att de haft magsjuka. Mina sessor har kräks om vartannat och tillsammans hela gårkvällen och natten.
De är tur att de har rummen mittemot varann på så sätt har jag kunnat trösta dem genom att tala till dem  då de kräkts samtidigt.
Liam vaknade i morse med att bajsa ned tre blöjor och spy ned hela sängen.

Stackars barn och trötta mamma.

I dag har flickorna dock inte kräktes något, tack och lov. Liam har heller inte spytt eller bajsat mer. Hoppas att det håller i sig så.

Eftersom att natten inte innehållt många sömntimmar så slog jag på film till flickorna och laddade upp med cola, jag bad Kevin passa dem och la mig med Liam. Liam verkade inte vela sova och jag började smått tappa hoppet om en vila då han helt plötsligt snarkade gott. Då jag vaknar sover han fortfarande, även en Milla prinsessa låg i hopkrupen brevid mamma och sussade gott.

Nåja nog med kräk och skitsnack och över till en glädjande nyhet!!

Min älskade dator är på väg hem IGEN!! Fick ett samtal av expert idag :D Som jag längtat!!!

"Det tar åratal att bygga upp en vänskap och endast en dag att förstöra den"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0