Detta Med Bilar!

Jag har en bestämd tro på hur bilar ska vara, de ska rulla framåt, kunna bromsa och eventuellt kunna backa! Jag har även en filosofi att det enda man behöver göra för att bilen ska köra framåt, bromsa och backa är att stampa ned gasen, kopplingen eller bromsen och växla om det tjuter ordentlig eller att bilen dör.

Detta med underhåll tappade jag på vägen....likaså tankningen, mina bilar behöver aldrig tankas för det gör de själva *läs Jens*
Städning av bil sket jag i då jag upptäckte att ungarna slutar skräpa ned då det inte finns plats för dem....

Nu gör vår bil revolt, den har aldrig någonsin besvärat mig så mkt som nu........
Den strejkar, lägger av och spelar död!
Det spelar verkligen ingen roll hur mycket man svär, sparkar och slår!!
Då hugger den emot med bucklor, tappade delar och skärsår för att den drog sig mot en tegelvägg i en garageöppning helt spontant då vi skulle ut ur ett parkeringsgarage!

Men nu har jag tänkt att jag kanske ska börja tanka den, ge den ny energi i form av ett nytt batteri! En god start iaf, hoppas den ger mig detsamma.......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0