En liten humla......

Mitt tidigare inlägg står nu uppskrivet på min whiteboard i köket, men där har en ganska fulsöt humla kommit till!

I dag har vi sett mello och det blir inte längre en aha upplevelse då man börjar självdö i soffan över de val svenska folket gör då bidragen röstas fram, jag får en déjavu och minns varför jag varje år lovar mig själv att sluta se blaskan som i slutändan och början ändå bara ger mig kalla kårar och åldersnojja!

Nåja, till annat. Har ni hört att det stormar ute? Det har jag och jag tycker att det är rätt mysigt då man själv ligger inne i värmen under ett varmt täcke medans man lyssnar på de kalla stormvindarna utanför.....Så länge jag har mitt får andra ha sitt, och stormen lämnar jag nog utanför.

I går hade jag besök av två mycket trevliga bruttor, trots en hel del bus,lek och ljud av massa ungskruttar så blev det även en hel del surr vi vuxna emellan. I bland så träffar man människor som man bara känner oavsett vilket ;) det gillar jag!:)

Har kollat lite begravning av WH men insåg att en begravning en lördagskväll inte gjorde bästa intrycket på Linnea så jag böt och har träffat på de roliga filmerna efter varann.....nu är klockan desvärre alldeles för mkt men det blir den då man lyxar men ngn PN då och då ;)
Det blir en ond cirkel det där men PN...

Nu blir det "The River"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0