Om saker som berör...

Att skriva om saker som berör är nog bästa sättet att få respons, jag vill genom MINA synpunkter inte påverka andra eller få dem att tycka som mig, om så vore fallet skulle det vara väldigt egoistiskt och trångsynt av mig, det skulle vara detsamma som att hålla för öronen, blunda samtidigt som man lägger sig ned och dör. Jag hoppas att ni alla förstår att vissa delar i en blogg eller ett inlägg inte är sådant man håller med om, men är det inte därför vi läser och skriver i våra bloggar. Att öppna sinnet......
Ang. inlägget "Lagomt är bäst" så är det ingen speciell person jag skriver om utan det är en samling av (för mig) störande dubbelmoral.
Alla gör som de vill och jag tycker även att de ska få göra det, liksom att jag ska kunna skriva om detta!

Tack för era kommentarer till just detta inlägg:) Jag måste dock säga att jag aldrig någonsin kommer att anse att lchf är en hälsosam livsstil men jag fördömmer heller inte dem som tycker det. Emmeli har rätt i att man ska stoppa i sig "rena" produkter, det klarar kroppen av bäst att snabbt förbränna. 
Att du Emmeli lever efter denna diet gör inte dig till måltavla för mitt inlägg (men det förstår du nog;) 
det är som sagt en rad olika upplevelser som gett form till mitt inlägg "lagomt är bäst"

Fortsätt kommentera, riktigt kul!
Och kom ihåg att ni inte alls behöver tycka som mig, att byta åsikter gör att vi växer!
Ha en bra dag!


Kommentarer
Jennie

För det första, tack för gratulationen!

För det andra: Jag har faktiskt ingen aning vad du pratar om? =) Jag har inte varit in här på flera månader (har du Statcounter kan du kolla upp det!). Mina inlägg som numera är borttagna p.g.a att det blev för mycket tjafs. Sen skrev jag faktiskt dessa i lördags eller söndags, och mig veterligen efter att ha sett datumet du publicerade ditt så skrev du det igår? Så isf borde det vara tvärtom, att jag ska känna mig utpekad av ditt inlägg, förstår du vad jag menar? =)



Vi har alla olika regler för våra barn. Våra regler är, nu efter jul-och nyår, att Norah får lördagsgodis och ibland även fredagsmys. Detta för att behålla hennes tänder i bra skick samt att bli av med detta eviga surrande om Cola, godis och slisk vareviga dag. Det kändes inte ok när hon grät sig medvetslös en tisdag när hon ville ha Coca Cola. Det börjar sakta men säkert gå över, och detta pga att vi centrerat godisätandet till just helgerna.



Mina inlägg handlade verkligen inte om dina, för egentligen borde det vara tvärtom då jag skrev mina först =) Men men, det handlar om något helt annat som jag numera berör i min lösenordsskyddade blogg.



Kram på dig!

2012-02-14 @ 07:38:24
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Jennie

Jo verkligen! =)

Ångrar att jag åtminstonde inte kopierade mina inlägg, för av ditt att döma så lät det som om vi verkligen ville klösa ögonen ur varandra, trots att vi var ovetandes om det. Lite småhäftigt! =)

2012-02-14 @ 09:59:35
URL: http://jennieohlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0