TYSTNADSPLIKT!

TYSTNADSPLIKT! 
För mig som jobbar inom vården vet jag dess vikt, fler skulle behöva veta det! Jag skulle aldrig någonsin tumma, och låta någon som bryter mot denna bara gå förbi!!!

Oavsett om det är för att lätta hjärtat eftert en jobbig dag eller för att det finns alldeles för mångat nyfikna idioter, som hellre gottar sig i andra ist för att ta tag i sina egna "smaskigheter"

.......Sen (personligen) KAN NI STORT FARA ÅT HELVETET IDIOTER, FRÅN DJUPET AV MITT HJÄRTA!!!!!

Jag har många vänner inom vården, vad tycker ni om att bryta tystnadsplikten???????





Kommentarer
Johanna

Det är ungefär lika jävligt som om jag skulle berätta vidare en hemlighet som jag fått veta i förtroende från en av mina vänner. Riktigt illa!



Däremot att lufta sig från en pissdag är en sak, om det inte går att gissa sig till vem personen i fråga är. För ventliera sig det måste man få göra, ibland med sin sambo tex efter en tuff arbetsdag. Det har jag själv gjort flera ggr men jag har aldrig avslöjat såna detaljer så det framgår eller går att gissa sig till vem det handlar om.

2012-03-01 @ 21:01:47
URL: http://johannavidgrens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0