Tisdag

Jag o Liam är sjuka idag det innebär massor av lugn i stugan. Jag har vilat med hjärtat nu på fm, han orkar inte vara vaken så mycket eller länge utan sover korta stunder men ofta. I går påbörjade jag att sy han en mysig pyjamas och en morgonrock, mycket blev gjort men lite fix i syverkstaden blir det allt även idag om orken infinner sig. Jag fyndade en hel påse med massor meter sköna tyger igår med barnmotiv så nu ska det sys så maskinen glöder bla några långfillingar.
Man får sina ryck ;)

Nä fy hur ska man orka röja till här...och för guds skull titta på mig, sikken katasrof!!!!


Kommentarer
LINDSHE

Semmeldagen!!! :D Vad tycker du om det? <3

2012-02-21 @ 20:58:07
URL: http://lindshe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0