Söndag

I dag har vi haft en riktigt trevlig söndag med många bollar i luften, vi har hunnit vara hos Jessi och Nicke och avnjutit en uuuuunderbart god tårta, sen lite mer fläng och slutligen i kväll träffades jag och tre andra för att planera "klädbytardagen" eller mest se över vad som ska införskaffas. Planeringen är i grund helt färdig och väntas nu bara på att verkställas. Kika in på länken jag länkat.

Nu däremot ska det renbäddade dunet fluffas upp och jag och gubben kasta oss under detta till en film som verkade superbra ;) Söndagsmys!
Annars har vi haft en mkt fin och mysig helg! Nästa fredag åker gubben på poker, riktigt skönt faktiskt ;) då jag och barnen alltid brukar unna oss lite extra mys ;)
Lördagen står oplanerad och det ska den få fortsätta göra!
Nåja än har vi en hel vecka framför oss innan det är helg i gen så vi tar den först. Jag håller även tummarna på positiva besked under den kommande veckan, jobbigt att vänta.....inte min starka sida precis!

Sov gott hörrni :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0