Monday morning!

Dagen började med en hel del bråk, men löste sig till det bästa efter ett tag, mina barn brukar sällan vara så glada måndagsmornar.
Efter att de begett sig till skolan så satt jag och Liam och tittade på bollibompa, han åt en ask med "småfolks" russin och drack oboy (det enda han fick i sig) han har har närmare 40 grader i feber men har trots detta hållt sig uppe fram till nu, han fick lägga sig då han själv tog tutte och snutte och klättrade upp på sängen och sa "ova". Han somnade på direkten.
Filippa har börjat snora men har ingen feber, men jag väntar bara......
Jag tror även att mamman dragit på sig nått då jag känner mig helt matt och kraftlös i kroppen, men som Filippa har jag ingen feber..ännu.

Lotta är inte tyst alls, hon möblerar runt på sina saker och roar sig med att krypa upp på stenhögen för att sedan dyka i vattnet där det är som djupast. Klockan 8 i morse stod hon redo för sin mat, hon paddlade ivrigt mot glasrutan och vattnet skvittrade häftigt då Kevin tog fram matburken, han frestade henne med ett pellets så det slutade med att hon stod på bakbenen i vattnet, hon e så fräck. :D

Jag ska baka semlor i dag men ska passa på att vila ett tag medan Liam vilar, som skrivet känner jag mig inte alls kry.
Önskar er en härlig dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0