Inte min morgon............

I dag är jag inge snäll alls, i dag är det rätt klyftigt att hålla sig borta från mig helt och hållet. Morgonen började sämst och vagnen har bråkat med mig och jag hade god lust att kasta den i en snödriva och låta alla de osynliga jäkla plogbilar ta den och ist bära Liam till dagis. Nu ska jag baske mig vila ett tag då jag har ogått till skolan och tillbaka tre gånger till idag, för att man inte törs släppa barnen själv för att det cirkulerar en pedofil i en mörk volvo i krokarna *se PT*. Där ser man att dårarna finns överallt, de behöver man inte bo nära för att stöta på.
Oj om man fick tag på en sådan, om man såg nått eller hörde.......ojoj, ska nog vila nu....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0