Heeeelg!!!

I dag tar vi helg, underbart! Ungarna ska hämtas efter skolan och vi ska handla lite men det är det enda. I morgon ser jag framemot en lååång sovmorgon och jag hoppas resterande av familjen håller med ;) Det ska bli varmt i helgen hörde jag och vet ni vad jag då ska göra? Jag ska försöka pressa upp en öppning stor för mig att pressa mig igenom på den igensnöade altandörren. Spaden och jag ska då arbeta och skotta upp en plats för två stolar, ett litet bord och en radio så jag kan sitta ute i solen och mysa då de dagarna erbjuds. Vi har bra med sol här bak :) passar mig bra!

Jag vill ha sommar nu.....omän jag vet att jag ska jobba hela sommaren så...ja, jag längtar faktiskt efter det också!
Har pratat med flickorna om fritids och hej o hå vilket ståhej det blev, men bara till det positiva!! De blev jätteglada nästan lyriska att äntligen få börja fritte! Just flickorna har varit väldigt förskonade då det kommer till dagis och fritids.

Nä nu är det hög tid att göra sig klar, ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0