Ett enda klageri!!!

Alltså jag förstår inte detta klagande på uppståndelsen över vår nykläckta lilla prinsessan, vi lever med en kungafamilj så varför ska det inte uppmärksammas då det föds en ny kronprinsessa. Jag och Jens har samtalat om detta och det känns som en typisk svensk avundsjuka. Det är väl klart att alla barn som föds och finns är lika värda men det förstår man också om man är fullt funtad tycker jag!
Det är så typiskt oss människor att klaga på jivlatt allt!
Sen hurvida man tänker om kungahuset osv, spelar faktiskt ingen roll för tycker man att alla barn är lika så tar man heller aldrig ifrån ett barn den uppmärksamhet som ges henne ;)


Kommentarer
Emmeli

Jag klagar inte på just barnet.Det är alltid en helt magisk upplevelse när ett barn föds.:)

Det är jättekul för dom att dom fått en liten söt prinsessa.Jag önskar dom all lycka i framtiden,och jag hoppas verkligen dom får tid att njuta denna första tid.



Men eftersom jag inte är något fan av vårat kungahus så tycker jag ju inte heller att det är så speciellt med en ny kungabebis.:)

2012-02-25 @ 07:04:50
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0