Estelle!

Vilket underbart vackert namn de valde till sin lilla sessa, för att inte tala om banbrytande. Jag tror nog allt att hon e rätt busig dendär Prinsessan Viktoria! ;)

Till annat!
I dag mina vänner har jag på egen hand ordnat och fixat och läst och pluggat för att slutligen ordna mig en ny kamera!
Nu har jag en och är väldigt nöjd, visst finns inställningar att testa sig igenom men mest älskar jag panoramabilderna! Har inte kommit överenns att röra mig i kamerans hastighet ännu men fick se resultatet av Jens tålamod i dag...

Detta tog han hastigt och lustigt!


Här kommer några andra galna medlemmar av min familj :)


(Snyggt fuckfinger Liam ger Milla)


Syns att lillan har feber :( så svullen runt ögonen.

Detta är en helt ny familjemedlem som heter Lotta som söker en liten köttfärsboll som hon paddlat i väg in i något förlitet skrymsle ;) Men tacka för att hon tillslut kniper den :) I morgon ska vi pimpa lottas hus, men enbart med naturmaterial så hon också blir nöjd :)


Att ha en ny kamera i huset känns mkt bra! ;) Puss på er alla söta!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0