Brist på respekt, tycker jag....

Alltså finns det mer störande än människor som totalt saknar egen fantasi och uppfinningsrikedom, som alltid gör som alla, tycker som alla, är som alla.....och dessutom aldrig kan komma med något eget.

Egentligen är det väl synd om dem men jag tycker det är så irri med dessa, de blir så opersonliga och lama att man blir spyless liksom! Bättre är med de som törs sticka ut och vara sig själv, de som törs tycka annorlunda och göra saker på sitt sätt och leva sitt liv, de som inte behöver ta efter allt som andra kommer med.

Vad tycker ni? Tycker ni som jag att det är jobbig med dessa som nästan äter upp hela din hjärnverksamhet för att spy upp den i eget blaskit format, egentligen både fräckt och skamlöst.

Ja det finns mycket man kan störa sig på och detta är väl egentligen en bagatell, men jag kan ändå inte låta bli att ta upp det. Just för att jag tycker att det är rätt respektlöst mot de inblandande.
Samtidigt som jag tycker att det måste vara trist för den som gör så här, kan ju liksom inte kännas roligt att aldrig vara riktigt unik eller sann.

Linnea


Kommentarer
Anki

Tycker EXAKT som dig....

2012-02-11 @ 15:03:32
Anonym

Haha!

2012-02-13 @ 15:53:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0