Bilder!

Tömmer kameran :)

MAT:)





De två sista bilderna var min egenkomponerade "Varm baconsallad på krispigt isbergssalladblad toppat med brie och ett stekt ägg som tillbehör"  Kan tillägga att jag höll på att halshuggas då jag presenterade lunchen för mina barn!
Hihihi, här är Jens och Millas calozone ;) Lite "lustig" men god :))


Trodde att jag hade fler matbilder men nix......

Här kommer lite nya kort på min PimPim, 1år och 9månader!

Här iklädd i Filippas gammla nattlinne, tänkte att om den var lika skön för henne bör den vara det för Liam också!!



Liam äter sushi första gången, kan tala om att han bojkottade sjögräset...men älskade ingerfäran ;) Efter att ha galltjutit efter wasabin halva middagen fick han smaka av den med (oooo såååå lite) då såg han ut såhär och fortsatte skrika om "mer" Hmmm....?



Efteråt blev det bad med pappa, men först klä av sig....



Han börjar med "ockarna"





Att leka med vatten e lika kul hemma som på dagis!



Pappa, vart tog du vägen?



Aahaaa, däär :)





Såja nu e jag klar!!!
Iallafall för ikväll, så Liam får avsluta med en liten pööös!!!



Och ett kort syrran tog.....



Ok, slutligen en puss till!





Milla testar nya kameran!




Här kommer kort på Filippa som var så sjuk o krasslig.





Blek som en sjukfis man är, kan nu glädja er med att sessan e på topp igen :)

Kupan fynd som passar mina "turkosa" på bordet;) 5kr



Alltså denna...



Jag avslutar kvällen med ett par avkopplande minutrar här ;)



NÄÄJ för sjutton, inte fotöljen.



DÄÄR!! Där ligger jag :)!

Om man plussar på ett täcke å min dator ;) Kram på er! :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0